top of page

PERUUTUSEHDOT SEKÄ  KÄYTTÖEHDOT

The explanations and information provided on this page are only general and high-level explanations and information on how to write your own document of a Privacy Policy. You should not rely on this article as legal advice or as recommendations regarding what you should actually do, because we cannot know in advance what are the specific privacy policies you wish to establish between your business and your customers and visitors. We recommend that you seek legal advice to help you understand and to assist you in the creation of your own Privacy Policy.

Voimassa alkaen: 1.8.2025

FROLF Areenan peruutusehdot

1. Yleistä

Nämä ehdot koskevat kaikkia FROLF Areenan tekemiä varauksia, jotka maksetaan verkossa tai muuten vahvistetaan.
Palvelun tuottaa FROLF Areena (Sim Solutions Oy), Y-tunnus 3529878-3, info@frolf.fi, puh. 050 3535 492.
FROLF Areenan palvelut on tarkoitettu yksityisille kuluttajille ja yritysasiakkaille. Alaikäinen voi tehdä varauksen vain huoltajan suostumuksella.

 

2. Varaus ja maksu

Varaus on sitova, kun se on maksettu verkossa tai muuten vahvistettu. Maksu vahvistaa pelivuoron varauksen valittuna ajankohtana.
Varaaja on vastuussa siitä, että hänen antamansa yhteystiedot ovat oikeat. Maksupalvelun tarjoajana toimii Visma Pay, joka välittää maksut FROLF Areenalle.
Maksaminen tapahtuu turvallisesti suojatun yhteyden kautta.

 

3. Peruutukset

  • Peruutus on tehtävä viimeistään 24 tuntia ennen varauksen alkua.
    Tällöin asiakkaalle tarjotaan mahdollisuus siirtää varaus uuteen ajankohtaan.

  • Alle 24 tuntia ennen varauksen alkua tehtyjä peruutuksia tai saapumatta jättämisiä ei hyvitetä.

  • Varausta ei voi siirtää toiseen ajankohtaan alle 24 tuntia ennen vuoron alkua ilman erillistä sopimusta.

  • Peruutukset tulee tehdä varausjärjestelmän kautta tai kirjallisesti sähköpostiosoitteeseen info@frolf.fi.

  • Mikäli palvelu joudutaan keskeyttämään FROLF Areenasta riippumattomasta syystä (esim. sähkökatko), asiakkaalle tarjotaan mahdollisuus siirtää varaus uuteen ajankohtaan.
    FROLF Areena ei vastaa asiakkaalle aiheutuneista välillisistä kuluista (esim. matkakuluista).

 

4. Vakiovuorot

Vakiovuoro tarkoittaa toistuvaa, säännöllistä varausta (esim. viikoittain sama aika).

  • Vakiovuoro on voimassa sovitun kauden ajan, ellei kirjallisesti toisin sovita. Vakiovuoro katsotaan päättyneeksi, kun kirjallinen ilmoitus on vastaanotettu ja vahvistettu FROLF Areenan toimesta.

  • Mikäli asiakas haluaa keskeyttää vakiovuoronsa kesken kauden, jo erääntyneitä maksuja ei palauteta.

  • Sairaustapauksissa voidaan tapauskohtaisesti myöntää mahdollisuus siirtää varaus tulevaan ajankohtaan, jos peruutuksesta ilmoitetaan 24 tuntia ennen vuoron.

5. FROLF Areenan oikeus muutoksiin

FROLF Areenalla on oikeus perua tai siirtää varaus esteen, teknisen vian tai muun ylivoimaisen esteen (force majeure) vuoksi. FROLF Areena tiedottaa muutoksista asiakkaalle viipymättä sähköpostitse tai puhelimitse.
Tällöin asiakkaalle tarjotaan uusi vastaava peliaika tai hyvitys muulla sovitulla tavalla.
Jos varaus joudutaan keskeyttämään asiakkaan häiriökäyttäytymisen takia, maksuja ei palauteta.

 

6. Myöhästyminen ja käyttämättä jäänyt vuoro

Vuoron alkamisajankohtaa on noudatettava.
Myöhästyminen ei oikeuta lisäaikaan tai maksun palautukseen. 

Mikäli asiakas poistuu tilasta ennen varauksen päättymistä, käyttämättömästä ajasta ei hyvitetä.
Käyttämättä jäänyttä vuoroa ei hyvitetä.

 

7. Lahjakortit ja kampanjat

Lahjakorteilla ja kampanjahintaisilla varauksilla on samat peruutusehdot, ellei toisin mainita.
Lahjakortteja ei vaihdeta rahaksi, mutta ne ovat siirrettävissä toiselle henkilölle.

 

8. Hyvityskäytäntö

FROLF Areena toteuttaa mahdolliset hyvitykset ensisijaisesti vuoron siirtona tai muuna sovittuna hyvityksenä (esimerkiksi lahjakorttina).
Rahapalautuksia ei tehdä automaattisesti, ellei siitä erikseen sovita. Hyvitykset toteutetaan 14 päivän kuluessa sovitusta ratkaisusta.
Hyvitys ei koskaan ylitä asiakkaan maksamaa summaa.

 

9. Valitukset ja riidanratkaisu

Erimielisyydet pyritään ratkaisemaan ensisijaisesti FROLF Areenan asiakaspalvelussa.
Mikäli yhteisymmärrystä ei saavuteta, kuluttaja voi kääntyä Kuluttajaneuvonnan tai Kuluttajariitalautakunnan puoleen (https://www.kuluttajariita.fi).

 

10. Maksuvelvollisuuden hyväksyminen

Varausjärjestelmän maksupainikkeen klikkaaminen merkitsee asiakkaan sitoutumista näihin ehtoihin ja maksuvelvollisuuden hyväksymistä. Asiakkaan ja FROLF Areenan väliseen sopimukseen sovelletaan Suomen lakia.

KÄYTTÖEHDOT 

Frolf verkkosivusto on Sim Solutions Oy:n tuottama verkkopalvelu, jonka kautta vuokrataan harjoittelutiloja. Sopimus muodostuu tiloja vuokraavan henkilön tai yrityksen (asiakkaan) ja Sim Solutions Oy:n välillä. Sopimus muodostuu asiakkaan vuokratessa tiloja.

Asiakkaan oikeudet:

Asiakkaalla on oikeus tilan, irtaimiston ja laitteiden käyttöön vuokraamanaan ajankohtana.

Asiakas saa päästää tilaan muita henkilöitä, ollessaan itse paikalla.

Asiakas vastaa siitä, ettei hän aiheuta häiriötä muille käyttäjille tai rakennuksen muille toimijoille.

Asiakas saa kuvata tilassa ja julkaista materiaalia.

Tuottajan oikeudet:

Valvoa tilaa ja sen käyttöä kameroilla.

Peruuttaa varattu aika teknisistä tai muista ongelmista johtuen.

Asiakkaan velvollisuudet:

Tila tulee jättää siistiin kuntoon.

Mikäli tilassa esiintyy puutteita tai jokin rikkoutuu, niistä tulee ilmoittaa tuottajalle välittömästi.

Tuottajan velvollisuudet:

Pitää tila siistissä kunnossa.

Huolehtia, että laitteet ovat kunnossa.

Pyrkiä palvelun katkottomaan toimintaan.

Korvausvelvollisuus:

Asiakas on korvausvelvollinen omista ja muiden tilaan päästämiensä henkilöiden aiheuttamista vahingoista. Mikäli vahinko on tahallinen tai johtuu selkeästä huolimattomuudesta, asiakas on velvollinen korvaamaan vahingon täysimääräisesti.

Asiakas on korvausvelvollinen siivouskuluista, mikäli tilaa ei ole jätetty siistiin kuntoon.

Tuottaja on korvausvelvollinen, mikäli laitteet eivät toimi ja niitä ei saada korjattua 20 minuutin kuluessa vuoron alkamisesta tai mikäli aika joudutaan perumaan tuottajan toimesta.

SIVUSTON KÄYTTÖEHDOT 

1. Kohde

Nämä ehdot koskevat sivuston frolf.fi käyttöä. Sivuston omistaa ja sitä ylläpitää Sim Solutions Oy/Frolf Areena, (Y‑tunnus 3529878-3).

2. Immateriaalioikeudet

Sivuston sisältö on suojattu tekijänoikeuksin ja muin immateriaalioikeuksin. Sisällön kopiointi ilman lupaa on kielletty, ellei pakottavasta lainsäädännöstä muuta johdu.

3. Käyttöoikeus ja vastuu

Sivusto tarjotaan "sellaisena kuin se on". Emme takaa keskeytyksetöntä tai virheetöntä toimintaa. Emme vastaa välillisistä vahingoista, ellei pakottavasta lainsäädännöstä muuta johdu. 

Käyttäjä vastaa siitä, ettei hän käytä sivustoa tavalla, joka voisi vahingoittaa palvelun toimintaa tai toisten käyttäjien yksityisyyttä.

4. Linkit ja kolmannen osapuolen palvelut

Sivustolla voi olla linkkejä tai upotuksia kolmannen osapuolen palveluihin. Emme vastaa niiden sisällöstä.

5. Henkilötietojen käsittely

Henkilötietojen käsittelystä kerrotaan Tietosuojaselosteessa.

6. Sovellettava laki ja riidat

Sovellettava laki on Suomen laki. Riidat pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvottelemalla; toissijaisesti toimivaltainen tuomioistuin on Pirkanmaan käräjäoikeus. Kuluttaja voi viedä riidan myös kuluttajariitalautakuntaan.

7. Muutokset ehtoihin

Pidätämme oikeuden muuttaa ehtoja. Muutokset julkaistaan tällä sivulla.

bottom of page